2016. november 15., kedd

Kampányhónap – „ Korosztályok. ”

  Kanna-chan 

Sziasztok bloggerinák!  
 
Mindenekelőtt szeretnénk megköszönni, hogy ennyien támogatjátok a kampányt, két ember még külön bejegyzést is írt rólunk, amit felüdülés volt olvasni. Minden szavatok jól  esik, olyan, aki teljesen elítélné a kampányt nem volt, ezért köszönöm azoknak is akik bár nem értettek egyet teljesen velünk, de kulturáltan közölték a véleményüket. A kampánynak köszönhetően sok velünk egykorú, tehetséges bloggert megismertem, akik eddig nem merték felvállalni a korukat, azonban most már igen. Az ilyen emberek miatt érdemes leginkább ezt csinálni. Persze, jó az, hogy támogatnak, egyet értenek veled, ennek ellenére egy-két lány kijelentése, miszerint mi adtunk neki erőt, felülmúlhatatlan pillanatok idézett mindössze egy hét leforgása alatt. Nem szerettem volna ennyi ideig húzni a szót, ugyanakkor csak így tudtam kifejezni, hogy mennyire hálás vagyok nektek.

Mai témánk; „ Ne korosztályok alapján ítéljünk ”. 


 Őszintén megmondom, hogy ez a téma nekem nem áll meg annál, hogy a bloggerek hogyan vélekednek rólunk. Nem egyszer borultam már ki amiatt, hogy a korosztályunk alapján a társadalom csoportokba szed minket és elkönyvelnek rólunk dolgokat. Ezzel igazából nem is lenne akkora baj, ha nem mindig a legrosszabb eseteket vennék alapul.  

  • „ A tíz éveket folyton káromkodnak. ” 
  • „ A tizenegy évesek nem viselkednek a koruknak megfelelően. ” 
  • „ A tizenkét évesek már felnőttnek képzelik magukat. ”  
  • „ A tizenhárom évesek drogoznak és pasiznak, nemsokára pedig szülnek. ” 

Én számtalanszor hallottam már ezeket a mondatokat, hol felcserélve, máshogy megfogalmazva, a lényeg ugyanaz: kor alapján akarják besorolni az embereket. Egy-két év alatt nem azt látják bennünk, hogy mennyivel jobb lett a szókincsünk, a humorunk, a rálátásunk olyan dolgokra, amiket régen nem értettünk, hanem, hogy miattunk romlik a társadalom. 
               Ez nem csak a tíz-tizenhárom évesekre igaz, még tizenhét-tizennyolc évesekről is hallani ilyen sztereotípiákat, pedig rengeteg fiatalban és tizennyolc éven aluliban több van, mint egy harminc évesben. Nem akarok én sem elítélni minden idős embert, mindenhol vannak értelmesek, retardáltak, olyanokat, akiknek nincs ki a négy kereke. Elég távol vagyunk a témától, viszont a blogger világ is a váló, szabad életből vette át ezeket az elfogultságokat, azért írjuk ezt le, hogy ösztönözzük magunkat és másokat, hogy ismerjünk meg mindenkit, mielőtt ítéletet hozunk felette. Személy szerint azért szeretem a blogger közösséget, mert rengeteg segítőkész ember van itt és lehet hozzájuk fordulni. Szeretném, ha ezt még több emberrel megoszthatnám, ezért ne üldözzünk el senkit a korosztálya miatt.  

Boglárka Balázsi
Katherine Shadown
Primrose Blog Design

Ha támogatod a kampányt: 
–  Tedd ki ezt a plecsnit a blogodra, úgy, hogy a blogomra vezessen 
–  Írj kommentet, ha kitetted  
–  Ha van rá lehetőséged segíts a fiatalabbaknak





Támogatók:
Stella Shepherd
Tori Riki
Luanna O'Brien
Lexa Smith
Viven Ball
Miranda K. White
Henriette Black

Bejegyzések, ezer köszönet, imádunk mindenkit:

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése